torsdag 23 oktober 2014

lite less

Alltså nu efter tre dagar börjar jag bli lite less på den här maten. Missförstå mig inte för jag går inte runt och är sugen eller hungrig, jag håller mig mätt och vikten trillar av aningens fortare än förut. Däremot så är det så sjukt tråkigt! Jag älskar ju frukt och grönsaker så när den här extremt strikta perioden är över så ska det bli sjukt gott att få lite färg och variation i maten igen. Det som är mest fascinerande är att jag faktiskt lyckats hålla det här så länge nu. Så fort jag börjar tänka på vad jag äter för att tappa några kilon så tar det bara några dagar innan jag fuskar igen. Det här har jag klarat över en månad nu! Det måste ju bero på att jag inte styrs av sockret längre. Så himla skönt!


Jag ser fram emot Thailand och solmogen frukt så sjukt mycket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar