måndag 20 oktober 2014

en present till mig själv

Om 128 dagar flyger vi till Thailand! Det är bara ca fyra månader dit och jag längtar helt galet mycket! Resan blir över min 30års dag och jag kan inte tänka mig en bättre födelsedag än på en strand under en palm någonstans. Själva resan blir ju såklart en födelsedagspresent till mig, men tanken är att jag ska ge mig själv en ännu finare present också! Nämligen en mer hälsosam kropp och själ. Det vore helt fantastiskt att kunna ligga på stranden och känna mig bekväm med mig själv. Vissa kan nog se mitt mixtrande med kosten som en lite tidig 30års kris, jag väljer att se det som en fin present till mig själv =) Så nu har jag alltså lite drygt fyra månader på mig att bli mitt bästa jag (eller iaf en bra bit på väg)!


2 kommentarer:

  1. Guuud så härligt! Älskar Thailand!!! Vi ska till USA och Las Vegas i April, det ska oxå bli en cool upplevelse :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig varit i Thailand så jag ser verkligen fram emot det! Vi var i Californien och Vegas förra hösten när sambon fyllde 30 och det var en resa jag gärna gör igen. Hade oturen att ha ryggskott då nämligen :P

      Radera