lördag 1 augusti 2015

när man har skrivkramp

Jag har så mycket som jag egentligen skulle vilja skriva! Det är så mycket som vill komma ut, men när jag sätter mig ner för att få ner orden är det som att huvudet är fullt av bomull och att orden fastar i fingrarna. Det där fjärde kvartalet för 2014 blev aldrig skrivet och det är så många gånger som jag satt mig ner för att skriva av mig men händerna blir alltid vilandes på tangentbordet och orden fastnar någonstans mellan tanke och skrift. Men nu är det någonting som gror inom mig. Händelser som vill komma ut, minnen som vill delas och frustrationer som jag vill dela med mig av. Kanske kommer den där glädjen att skriva tillbaka och kanske kanske den här sidan väcks till liv igen. Jag är inte säker, men någonting är på väg att landa, eller ta fart, i mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar