torsdag 3 januari 2013

när man har haft de finaste av dagar

Den här ledigheten alltså! Den har gjort gott! Jag har hittills varit ledig i 13 dagar och det är först idag jag har hamnat i någon sorts ledighetskoma. Fram tills idag har jag firat jul och nyår med allt vad det innebär, träffat vänner och familj och tränat en hel del! Och jag tänker fortsätta med allt sånt imorgon igen, men just nu så sitter jag här och slappar i min soffa.

I lördags åkte jag ner till Göteborg för att bosätta mig hos de här två finisarna i några dagar.
Det var så himla fint att bara ta det lugnt och få umgås med min Jonna i mer än bara några timmar! Det bjöds på hemmagjord pizza när jag kom dit och sen gjorde vi bara det som föll oss in i några dagar (eller Jonna och Daniel hade ju några jobbpass, men jag gjorde bara det som föll mig in). Det blev en tur in till stan med sushilunch, jag köpte mig ett skidställ, det blev 2 träningspass och en fantastiskt fint nyårsfirande!
Nyår firade vi hos Jonnas kompis Filip och jag kände inte en kotte förutom Jonna och Daniel men det blev hur bra som hels ändå med god mat, trevligt sällskap och lite bergsbestigning vid 12-slaget för att titta på alla fyrverkerier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar