torsdag 14 januari 2016

organisera mera

Alltså jag har inte haft någon koll på vad som finns i min garderob på ett bra tag! Och just nu så måste jag väl erkänna att jag faktiskt inte kan ha så mycket av det jag äger. När jag var hemma i Linköping över jul så fick jag ett lass mamma kläder av Jenny och det har varit guld värt! Jag fick ett ryck idag och har gått igenom alla kläder i garderoben och sorterat ut sånt som jag faktiskt inte kan ha nu. Det blev en "kläder jag hoppas kunna ha efter förlossningen"-hög och en "kläder jag hoppas jag kommer kunna ha någon gång i framtiden"-hög... Vilket lämnade ganska lite kvar i garderoben och lådorna... Men, nu vet jag att alla kläder som finns i det där skåpet är sånt som jag kan ha, så jag behöver inte göra en arkeologisk utgrävning varje morgon för att hitta något som passar. Sjukt bra tycker jag! Och sjukt skönt för självkänslan =)

Så här blev det i alla fall:

Och det här är det som ska till förrådet på obestämt framtid:























2 kommentarer:

  1. Åh, jag rensade också här om dagen - såå skönt!
    Deppigheten när ingenting passade alltså, bu! Är dock lite tomt nu, men hellre det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det skönt! Och helt underbart att slippa gräva efter nåt som man faktiskt kommer i!

      Radera