söndag 3 mars 2013

Födelsedagsfirande

Alltså ibland får man nästan nypa sig själv lite för att förstå att allt det här fina är på riktigt! Jag har fått fira min födelsedag i dagarna tre och då är det ju ändå bara 28 jag fyllt, ingen särskild ålder alltså! I torsdags på självaste dagen fick jag frukost på sängen av min fina karl och på kvällen kom mamma, Jenny, mormor och morfar hit för lite mat och fika. I fredags bjöd Johan mig på middag innan vi gick och såg Raw som var hans present till mig. Och igår hade jag många av de finaste människorna jag känner här på fest! Kan man ha det bättre! Tyvärr har jag inte tagit en endaste bild tror jag, däremot så har det blivit några stilleben av mina fina presenter! Jag har fått vin i mängder, massa luktagott smörj från body shop, skålar, ansiktsmask och en eltandborste. Eltandborste kan man ju fråga sig själv varför man inte skaffat sig långt tidigare! Tänderna blir ju sjukt mycket renare:)

Statusen just nu är att jag borde ta tag i all disk från igår, men skiter nog faktiskt i det... Blir nog soffhäng istället med datorn i knät. Är rätt tomt här nu när Johan åkt mot Oslo. Hans nya jobb börjar imorgon och i och med det så börjar en ny fas för oss med distansförhållande.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar