onsdag 4 maj 2016

uttråkad

Alltså jag tycker fortfarande inte att själva gravidgrejen är särskilt jobbig, men jag är sjukt uttråkad just nu. Se senaste dagarna har gått i slow motion och jag är så klar för att mini ska vilja komma ut!
Just nu sitter jag och lyssnar på när de sätter upp garderoben i lilla rummet. Hoppas verkligen att det blir bra! Är alltid lite nervöst när andra borrar och har sig i väggarna! Speciellt när jag inte förstår vad de säger :)

Idag skiner solen i alla fall, så när de är klara här tänkte jag gå ut och se om jag kan få lite mer fräknar på näsan. Och imorgon är det Kristi himmelsfärd så då är Johan hemma med mig.

Vi har ju så sjukt mycket kläder till mini, men jag kan inte låta bli att fönstershoppa på nätet ändå. Och kanske att jag måste köpa en sån här till sommaren ändå...  En romper från lindex. Hade ingen aning om att det fanns plagg som heter romper. Men får se hur stor bebis jag klämmer ut innan jag slår till :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar